- ZER EBALUAZIO MOTA ZEHAZTEN DU DEKRETUA?
EBALUATZEAREN EDUKIAK àOinarrizko
konpetentzia guztiak, hau da, zehar-konpetentziak eta diziplina barnekoak, ebaluatu
behar dira konpetentzien araberako hezkuntzaren ikuspegian, guztiak baitira
beharrezko hezkuntza xedeak bete ahal izateko.
- ZEREN BITARTEZ EBALUATU?
Ebaluaio- irizpideak eta lorpen- adierazleak.
- NOIZ EBALUATU?
Hiru zatitan banatu dezakegu ebaluazioaren banaketa denboraren arabera:
- Hasierakoa da jakitea ikasleak zer egoeratan dagoen hezkuntza eredu hoberena diseinatu ahal izateko. Horren ondorioz, ekintza konpetenteak egiteko baliabideak egingo dira, edukien diagnostikora ailegatzeko.
- Bigarren zatian, ikaslearen ikasteko prozesuaren garapenari buruzko informazioa bilatzea, edukiak eskuratu dituen jakiteko.Ebaluazio mota honek du eraginik handiena ikaslearen ikaskuntza-emaitzetan, haren xedea baita prozesu horretan behar diren zuzenketak egitea, azken ebaluazioa gogobetegarria izan dadin laguntzeko, hura egin baino lehen.
-Azken ebaluazioa, kalifikazio bat jartzen zaio ikasleari, ezarritako arauen arabera, horregatik objetiboa izan behar du. Ez da amaierako ebaluazioa ikaslearen ikasteko prozesutik aparte edo isolatuta ulertu behar; aitzitik, prozesu horrek une jakin batean adierazten duen emaitza dela ulertu behar da. Azkenik, ikasleei egindako ebaluazio batutzaileen emaitza guztiak bildu behar dira, eta beste elementu batzuekin batera kontuan hartu, ikastetxearen beraren ebaluazioa egiteko, bete beharreko prozesua baita hori ere.
·
- NOLA EBALUATU?
- Ebaluazio autentikoa eta testuinguruan errotutako ikaskuntza.
-KUALITATIBO
-KUANTITATIBO
No hay comentarios:
Publicar un comentario